Chat om kaos i lokaltrafiken hos DN.se

Såg för sent att Joakim Olsson (Banverket) och Maria Adolsson (SL) chattade på DN.se om situationen för pendlarna i Stockholm

http://www.dn.se/nyheter/chattar/chatt-om-kaos-i-kollektivtrafiken-1.1038414

Jag har inte riktigt haft tid att bemöta de svar jag fick från SL här i bloggen tidigare, men jag tänkte att detta kunde vara intressant tills vidare.

Vad tycker du?

En sak jag skulle vilja veta (vilket jag hoppas någon vänlig själ vill hjälpa till med) är hur vädret varit dag per dag sedan 20 december. Snö, luftfuktighet, temperatur etc

/Mattias

Leave a comment

Filed under Uncategorized

Leave a Reply

