Vad hände med pendlarbloggen?

De senaste dagarna har jag insett att det var länge sedan jag skrev något här. Dessutom ser jag att de andra också slutat skriva.

Vad hände egentliigen – borde inte denna blogg varit som mest aktiv nu när störningarna varit som allra värst, typ någonsin?

Jag kan inte svara för de andra, men för min del var det så enkelt att jag orkade inte. Jag orkade inte med att skriva om eländet samtidigt som jag dagligen behövde stå ut med det. Det var liksom illa nog att behöva leva med det, då orkade inte jag vara kreativ om det med.

Men nu borde kreativiteten komma tillbaka igen.

Leave a comment

Filed under Uncategorized

Leave a Reply

